marți, 10 aprilie 2012

Oua de Paste - Easter Eggs



12 comentarii:

  1. Woooww! Absolutely Fantastic work.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptionale ouale quilling...:) Ai incercat vreodata sa faci si din cele goale in mijloc? Eu ma tot gandesc de ceva vreme sa fac asa ceva...dar inca nu m i-am adunat suficient curaj pentru asta...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe! am facut si eu cateva dar simple, ca-i lipsa de timp:)
    sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor pentru felicitari, iar referitor la intrebarea Soranei, nu am incercat niciodata sa "ornez" oua goale, nici nu ma gandesc, deoarece sunt acele oua din poliestiren care sunt perfecte pentru asa ceva, si nu sunt nici scumpe.
    Va doresc o zi insorita si spor la toate.

    RăspundețiȘtergere